20.01.2010

Yüce F.U.

Çok garip birşey bu Facebook...

Bir arkadaşımın profiline yeni bir resim eklenmişti, ben de ona bakmak için resme girdiğimde, resmin altında “mekanın cennet olsun” yazdığını gördüm.

Önce çok anlam veremedim, ama sonra duvarına diğer yazılanlara bakınca ve adına açılan grubu da bulunca, bu arkadaşımın vefat etmiş olduğunu anladım.

O kadar manasız bir duygu ki bu anlatamıyorum. Yani genç bir insanın ölmesi zaten çok korkunç, o insanın arkadaşım olması benim için de bir o kadar üzücü. Ama bu haberi Facebook gibi bir sosyal ağdan öğrenmek gerçekten çok garip.

İnsanların birbiriyle mesajlaştığı, resimlerine yorum yazdığı, tarlalarında buldukları kayıp ineklere sahip aradıkları bu platformda böyle bir haberi duymak, haberin içeriği dışında da acı oldu benim için. İsterdim ki birileri bana haber verseydi bu durumu, ben de ortak arkadaşlarımızı arayıp baş sağlığı dileyebilseydim, hatta cenazesine gidebilseydim. Kısmet değilmiş demek ki.

Gerçekten de garip birşey bu Facebook.

***

Yüce F.U., mekanın cennet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder