1.09.2009

İki Melek

Çeşme plajlarından ayağımın tozuyla gelmiş biri olarak hemen sizlere 2009 yazının müzik raporunu sunmak istiyorum. Daha önce de bu konuda bir yazı yazmıştım ama o benim beğenilerim üzerineydi, bu yazı ise tamamen en çok hangi parçanın radyoda, televizyonda ve plajlarda çaldığıyla ilgili.

3 Numara: Ajda Pekkan – Resim (Çalma Oranı 20%)

http://fizy.com/s/15ayr0

Ajda Pekkan gerçekten de her zaman ve her yerde var olacak bir sanatçı. Her çıkışında kendini yenilediği gibi, yorumunu da geliştiriyor. Üstelik zamanın müzik trendlerini çok başarılı bir şekilde yakalayıp kendi yorumlayacağı şarkıları da buna göre seçerek her zaman müziğin ve halkın nabzını tutmayı başarıyor. Bu saatten sonra Ajda Pekkan’ın olmadığı bir pop müzik dünyası düşünmek çok zor. Deniz Baykal CHP’yi bırakabilir, hatta Seda Sayan bundan sonra evlenmeyeceğini bile açıklayabilir, yine de Ajda Pekkan hala şarkı söylüyor olacaktır.

2 Numara: Atiye Deniz – Salla (Çalma Oranı 20%)



21 yaşındaki Atiye Deniz bu yaz yaptığı çıkışla gerçekten de müzik dünyasını salladı. Klibi de şarkısı gibi neşeli olunca, ‘Salla’ bu yaz yoğun bir şekilde çalındı ve dinlendi. Tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.

1 Numara: Bengü – İki Melek (Çalma Oranı 50%)



Bu yazın hakimi olan, imzasını atan, damgasını vuran şarkı, tartışmasız ve rakipsiz bir şekilde Bengü’nün ‘İki Melek’ şarkısı oldu. Bunun sebebi ise, şarkıdaki kitle yakalayıcı Serdar Ortaç faktörünün Bengü’nün düzgün yorumu ve güzelliğiyle birleşmesi oldu. Bengü günlük hayatında ne kadar güzeldir bilemem, ama klipte o kadar güzel ve alımlı çıkmış ki, klip kendini seyirciyi kitleyen bir şekilde izlettiriyor. Üstelik Bengü danslarıyla seksi ve çekici olurken, aynı anda yürek ısıtan gülümsemesiyle şirin olmayı da başarabiliyor. Yorumu ise gayet düzgün ve yerinde, herhangi bir abartılık veya uyumsuzluk yok. Ben yine de Bengü’yü daha güzel şarkılarla dinlemek isterdim ama, yazın bir numarası olduğunu da kabul etmek lazım.

Diğerleri (Çalma Oranı 10%)

Geri kalan çalınma oranını ise Özgün - Zilli, Kenan Doğulu - Rütbeni Bilicen, Emre Altuğ - Sevişme Onlarla, Gökhan Tepe - Vur, Demet Akalın - Toz Pembe, Emir - Ben Sen Olamam, Nazlı - Beni Yazın, Gökhan Türkmen - Yan Sen, Funda Arar - Yak Gel ve Sıla - İnşallah paylaşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder