19.03.2010

Dalya

13.02.2009 tarihinde yazdıklarıma bakıyorum da, aradan geçen 1 sene 1 ay 6 gün zarfında yazdıklarımın ötesine geçmeyi henüz başaramamışım.

Bu zaman zarfında elbette çok güzel şeyler yaşamama rağmen pek güzel olmayan şeyler de yaşadım. Sakın yanlış anlaşılmasın, kesinlikle ben yaşadım başka kimse yaşamadı demiyorum, tam tersine, ben aslında çok da sarsıcı olmayan yaşadıklarımı kendi kendime defalarca katlayarak büyüttüğüm için de sonuç biraz hüsran oldu. Yine de, ne olursa olsun... "pişman değilim ama, göçtüm kederden..."

Bu yaşadıklarımdan sonra eskisi kadar yazasım var mı ona da emin değilim. Ne o ilk zamanlardaki ilham, ne de istek var artık içimde. Dolayısıyla, yazarım yazmasına ama, çok da emin değilim... "bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm..."

Günlerdir aklımda melodisi ve sözleri dolanan, ve de yukarıdaki alıntıları yaptığım şarkının adı 'Kaçak'. Sezen Aksu da söylüyor (http://fizy.com/s/1agvy0) ama ben yine de Ebru Gündeş'in söylediği halini (http://fizy.com/s/1ahy2s) dinlemeyi tercih ediyorum.

Biliyorum... "tuhaf buluyorlar bu kaçak halimi..."

Ama hala inanıyorum... "hayat yeniler bizleri..."

Nice 100. yazılara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder