16.08.2009

Serdar Ortaç - Billie Jean

Geçenlerde İbo Show’un konukları Atiye ve Serdar Ortaç’tı. Serdar Bey programın bir esnasında Atiye’yle birlikte merhum Michael Jackson’ın Billie Jean şarkısını söyledi. Bilenler bilir, Serdar Ortaç’ı çok ama çok (!) severim, dolayısıyla bu konuda benim bir yorum yapmam objektif olmaz. Siz önce videoyu bir izleyin:


Şimdi de bu konuda EkşiSözlük’te yayımlanan yorumlara bir bakalım:

fatih terim'in ingilizce konuşmasından sonra insan ırkının başına gelen en kötü şey... bu olayın bilimkurgu programı ibo show'da gerçekleşmesi ise durumu daha da korkutucu hale getiriyor...
forrestgump

tüm yurtta ve elçiliklerde büyük bir elemle karşılanmış, son derece talihsiz ve acı verici bir olaydır.bir olaydır. dümçikaçikaçuk nidalarını duymuş olan insanlar kitleler halinde canlarına kıymakta ve hatta kendilerini intihar etmektedirler.
offred

şarkının sözlerini tam tutturamadığına dair eleştirilere kahramanımız, "ingilizcede topu topu 7 kelime var, kaç ayrı cümle kurulabilir ki?" diye cevap vermiştir.
b612

michael jackson'ın gerçekten ölüp ölmediğini anlamak için kurulmuş bir tuzaktır. ama tabi maykıl cahil mi, yemez bu numaraları.
gelaek

olmamış. ibo'da olaya dahil olup şappieea şappieeaaa diye höykürseymiş belki.
marpione

tarihin en kısa metrajlı korku filmidir...
buzlucay

ibo show programlarını 10'ar dakikalık partlar halinde, (toplam 19 tane olmak üzere) youtube'a yükleyen insanların varlığından haberdar olmamı sağlayan olay. kim lan bu insanlar? (yemekteyiz'i falan da yüklemişler. neden yani? kaçırıp üzülenler mi var, anlamadım ki.)
nevrotik pollyanna

hani ailenizden, arkadaslarinizdan biri sacma sapan seyler yapar da siz utanirsiniz ya onlarin yerine, o sekilde utanarak izledim. ayrica ilk basta - who will dance on the floor in the round - kismini, " e mi yavrum e mi kizim e mi cocugum " mimikleri ile soylemesi daha da komikti. ama gulemedim..
agunsfan

dikkatli dinlenirse serdar ortaç, şarkının bir yerinde ''çıktım incir ağacına yedim hamını mamını '' diyor. kulak vermek gerek.
bermod

maç esnasında sahaya bir taraftar girerse, oyun durur ve polis sahaya giren adamı yakalamaya çalışırken, kenarda olayı seyreden futbolcuların yüzünde bir şaşkın belirti olur. bu saçma gösterinin bir an önce bitmesini beklerler. serdar ortaç billie jean'i söylerken ben de o şaşkın futbolculardan biri oldum bir an.
mgdr

şarkının yer aldığı albumun yapım şirketi epic records'dan "şimdi yaraları sarma zamanı. bir daha böyle bir şeyin yaşanmaması için gerekli tedbirleri alıyoruz. ama bununla yaşamayı öğrenmemiz gerek... " şeklinde açıklama beklediğimiz olaydır
halimoyle

cahil cesaretinin son örneği...
dianwei

Son yorum zaten benim kendi yorumum, dolayısıyla söyleyecek daha fazla bir şey bulamıyorum. Allah herkese akıl fikir versin diyor, bu videoyu izleyenlere / dinleyenlere de yaşadıkları travmadan dolayı geçmiş olsun diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder