15.04.2009

'Chuck'ma 3D

Çocukken her hafta aldığım bir dinozor dergisi vardı. Derginin ilk sayısında T-Rex şeklinde bir gözlük verilmişti ve bunu kullanarak her sayıdaki ‘üç boyutlu’ resimlere bakıp onları tıpkı yanımızdaymış gibi görebiliyorduk.

Bildiğiniz gibi Chuck adlı aksiyon / komedi dizisi bu pazartesi günü 3 boyutlu olarak yayınlandı. Çocukken bile çok da etkileyici olmayan bu numaranın bir aydır CNBC-E kanalında bangır bangır reklamının yapılması garip geldi en başta. Ancak günümüzün gelişen teknolojisini düşünüp herhalde benim zamanımdakinden daha güzel yapmışlardır dedim ve dergiden gelen gözlüğü takarak diziyi izlemeye başladım. Aradan 5 dakika geçmedi ki gözlüğü çıkardım ve normal bir şekilde izlemeye devam ettim.

Öncelikle renkler çok kötü oldu gözlüğü takınca, evet o şekilde izleyince normal görüntüye nazaran bir derinlik etkisi oluyor ama bu etki hem çok az, hem etkileyici değil, hem de dizinin tüm renklerini alt üst ediyor. Üstelik bu saçma renk cümbüşü gözleri çok yorduğu için gözlükle izlerken kısa bir süre içinde acı çekmeye başlıyorsunuz. Dolayısıyla da değil diziden daha fazla keyif almak, normalde aldığınızdan bile daha az zevk alıyorsunuz.

Sözün özü, Chuck 3D olmamış. CNBC-E’ye de yakıştıramadım, tamam diziyi çeken onlar değil ama bu kadar gereksiz bir şey için bu kadar gürültü yapmanın ne alemi vardı. Elbette ben de Yvonne Strahovski’yi daha yakından görmek isterdim ama bulanık renklerle olacaksa ve kendisini göremeden gözlerim bozulacaksa hiç görmeyeyim daha iyi. Kendisi kim midir? Tabii ki dizideki Sarah Walker adlı güzeller güzeli ajanımız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder