30.03.2009

Gölgesizler

Karanlıklar ülkesinin gölgesiz insanları
Ne bir dünleri vardı ne de tek bir yarınları
Tatsız birer şakaydı sanki o var oluşları
Olmayan gölgelerinde saklıydı rüyaları

Karanlıklar ülkesinin dinmeyen yağmurları
Çıktılar yola gölgesiz ülkenin sakinleri
Sular sellere aktı, kapattı tüm sokakları
Çekildiler çaresiz yollardan gerisin geri

Karanlıklar ülkesinin kapanmış kapıları
Sürgüler de aşınmıştı, kırdılar kilitleri
Hepsi de koşar adım gölgesiz ülkeden kaçtı
Kapının dışında varmış gibi bekleyenleri

Karanlıklar ülkesinin gölgesiz insanları
Gözleri birer birer yandı görünce güneşi
Gölgesizler uzayan gölgelerine sığındı
Daha aydınlıktı sanki karanlıklar ülkesi

Karanlıklar ülkesinin olmayan sınırları
Değince güneşe karanlıktan çıkma tenleri
Tükendi hayalleri, o sınırsız sandıkları
Ait oldukları tene eklendi gölgeleri

...

Daha önceki yazılarımdan birinde belirtmiştim ortak bir şiir çalışması yapacağımı. Yukarıda da ortaya çıkan ürünü okudunuz. Katkılarından dolayı Ay Kadını'na çok teşekkür ediyorum. Umarım ilerleyen zamanlarda da hem kendisiyle hem de başkalarıyla birlikte birşeyler yaratmaya devam edebiliriz.

1 yorum:

  1. Böyle güzel yazıya ortak olmamı sağladığın için ben teşekkür ederim :) Hem de şimdiye kadar hiç denemediğim ölçülü yazımda bir ilki senin sayende denedim.
    Nicelerine, Sevgiler,
    Ay Kadını

    YanıtlaSil