23.02.2009

Hayrola..? Karyola..!

Bu hafta Beyaz Show’da gezen bir araba vardı, sanırım her hafta oluyor ama takip etmediğim için ben nadiren görebiliyorum. Neyse, o araba Müjdat Gezen Sanat Merkezi’ndeydi ve oradaki bir grup genç üçüncü sınıf esprileri yaşatma platformu gibi süper bir resmi kuruluştan bahsetti. Sonra da muhteşem esprileri sıralamaya başladılar. Ben de bunları paylaşmak istedim:

“Kral yaşlanınca ne yapar?
Havlu alıp kurulanır”

“Ugur DünDAR giymişti, bugün geniş giymiş”

“İkinci Viyana Kuşatması neden tamamlanamamış?
Çünkü atacak kuş kalmamış”

“Ben üç raund dayanabildim, Mehmet Ali Birand”

“Dondurmayı kim yalar?
Himalayalar”

“En güzel çay hangi dağda içilir?
Çay barDağı”

Şimdi diyeceksiniz ki bunlar nedir, bunlara kim güler? Açıkçası ben çok güldüm bunları bu şekilde art arda duyduğumda. Buna kim inanır derseniz, elbette Kadir İnanır :) Biraz ihtiyaç, biraz da sinir bozukluğu oldu mu zaten çok kolay gülmek. Ama neyse konuyu ciddileştirmeden devam edelim. Benim de hatırladığım harika şakalar var bunlara benzer. Daha da önemlisi, benim düşünüp üzerinde zaman harcayıp yarattığım bu şekilde şakalar da var. Şimdi lise zamanında büyük sükse (!) yapmış olan bu bilmecelerden ikisini sizinle paylaşmak istiyorum:

· Kendini sorgulayan çay, hangi yabancı üniversiteye gider?

· Sezen Aksu “Sen Ağlama” şarkısını hangi ünlü süper kahraman için yazmıştır?

Cevapları elbette bu yazıda vermeyeceğim, bir sonraki sefere saklayacağım ki sizler müthiş bir merak ve sabırsızlık içinde bekleyesiniz. Elbette doğru cevapları tahmin edip bana bildirebilirsiniz, bilen olursa ödül olarak onlara özel bir espri yazacağım (ki bu motivasyonla gelen cevap sayısı on binlerce olacaktır eminim).

Son olarak, unutmayın ki, gülmek bir lüks değil, ihtiyaçtır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder